czwartek, 10 kwietnia 2014

Zawodowy konkurs vol. 2

Pewnie pamiętacie, że konkurs miał być rowiązany już kilka dni temu. Bystry obserwator zauważył, że nic z tego. A wielbiciele Facebooka mieli także szansę przeczytać wyjaśnienie takiego stanu rzeczy.

Mam wrażenie, że świat nie chce mnie słuchać. Tak, jak nie słucha mnie moje dziecko, to młodsze, tak olaly mnie serwery i odmówiły współpracy. Tym samym przez kilka dni nie docierała do mnie poczta i maile leciały gdzieś w kosmos ;)

Dlatego też prosiłam wszystkch chętnych, by napisali do mnie raz jeszcze. Bo teraz już wszystko działa. I proszę znowu - jeszcze dziś i jutro czekam na zgłoszenia do konkursu. Poczta hula jak ta lala i bez obaw możecie przedstawić mi swoje wspomnienia. Czekam na nie z wielką niecierpliwością.

Także jeszcze raz: maile do jutra
                            info@zwodowamatka.pl
                            do wygrania zestaw pasów ciążowych marki Gregx od Happy Belly Fashion (dwa zestawy po dwa pasy) i dwa bodziaki od Siostry Ani

Piszcie, piszcie :) Wystarczy opowiedzieć mi, co czułyście w chwili, kiedy dowiedziałyście się, że jesteście w ciąży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz