sobota, 22 marca 2014

Zawodowy konkurs

Noc już nastała. A ja obiecałam wam przecież konkurs. Taki konkurs z okazji wiosny, która trwa już jakieś 2 miesiące i z okazji skończenia przez Małą 2 miesięcy. Czas leci, zegar tyka, a konkurs jest dla mam ;) I tak jestem spóźniona o cały jeden dzień.

Jest konkurs, muszą też być nagrody. Część z nich ufundował sklep Happy Belly Fashion oferujący odzież i akcesoria dla ciężarnych. A drugą część portal siostraania.pl stworzony z myślą o mamach, obecnych i przyszłych :) Do wygrania są dwa zestawy (po 2 sztuki) pasów ciążowych od Happy Belly i dwa śliczne bodziaki w rozmiarze 62 od Siostry Ani. Możecie powalczyć o te nagrody dla siebie lub swoich maluszków, albo dla koleżanki, przyjaciółki, szefowej, mamy, czy kogo tam chcecie ;)


Zadanie jest bardzo proste - napiszcie proszę maila z opowieścią o tym, co czułyście, kiedy dowiedziałyście, że jesteście w ciąży. Czy była to wielka radość, czy strach? A może dojrzałyście w jednej chwili do bycia mamą?

Spośród nadesłanych tekstów razem z p. Natalią z Happy Belly wybierzemy 4, naszym zdaniem najciekawsze i do tych osób trafią nagrody. Zaznaczcie proszę w mailu, czy zależy wam na pasach ciążowych, czy na bodziakach. Maile proszę wysyłać na adres: info@zawodowamatka.pl do 4 kwietnia br. Wyniki opublikuję do 11 kwietnia br. Teksty laureatek konkursu zostaną zaprezentowane.

Jeżeli macie ochotę utrzymać z nami bliski kontakt zapraszamy do polubienia naszych profili FB:
Happy Belly Fashion
Siostra Ania
Zawodowa Matka
                              Będzie nam bardzo miło :)






4 komentarze:

  1. biore udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaprosiłam tyle osób a tylko ja biorę udział ?? w e- mailu nie zaznaczyłam ale w razie wygranej chce body :P

    OdpowiedzUsuń